Dzisiaj na każdy temat funkcjonuje bardzo wiele przeróżnych fałszywych informacji. Oczywiście znajdą się one także w zakresie hurtowni słodyczy. jak przedstawiają się dokładnie mity na ten temat? Poniżej najważniejsze z nich zostaną krótko przedstawione.
1) Hurtownia słodyczy to miejsce tylko i wyłącznie dla firm
Na początek warto przytoczyć chyba najważniejszy mit, a mianowicie to, że hurtownie to mniejsze dla firm. Generalnie to przekonanie bierze się stąd, że zasadniczo w hurtowniach kupuje się w ilościach hurtowych, a zatem dawniej nie było to dostępne dla zwykłych ludzi. Dzisiaj jednak często wiele osób preferuje od razu zakupienie większej ilości jakiegoś towaru np. wafelków do szkoły dla dzieci. Obecnie zatem każdy może robić zakupy w hurtowniach słodyczy.
2) Hurtownie słodyczy nie funkcjonują online
Oczywiście jest to zupełna nieprawda. Dzisiaj jak najbardziej w zasadzie każdy rodzaj sklepu funkcjonuje także w wersji online, dzięki czemu naprawdę świetnie się sprawa. Poprzez internet bowiem mamy możliwość skorzystania z wielu różnych zniżek itp.
3) Jako sklep czy firma możemy dowolnie zmieniać hurtownie słodyczy
Teoretycznie jako sklep czy firma zaopatrujące się w słodycze, możemy to zrobić w dowolnej hurtowni. Jednak w praktyce nie wygląda to tak, że w tym miesiącu idziemy do tej hurtowni, a w przyszłym do drugiej. W praktyce hurtownie często chcą mieć klienta na wyłączność, co oczywiście jednak oznacza też, że będą oferować znacznie lepsze ceny. Dlatego zasadniczo sklepy wiążą się z jedną hurtownią słodyczy.
4) Hurtownia słodyczy to bardzo łatwy biznes
Powszechnie także wydaje się nam, że prowadzenie hurtowni słodyczy jest bardzo łatwą sprawą. Jednak nie do końca tak jest. Trzeba bowiem tu podkreślić, że hurtownie słodyczy także jak najbardziej posiadają pewne ograniczenia w postaci wymagań, koncesji i zezwoleń. Oczywiście jak najbardziej także funkcjonują tu przepisy BHP. Co więcej – trzeba wcześniej zrobić research, jakie słodycze jakich firm będą mogły być tu sprzedawane. Czasem bowiem jest tak, że niektóre wielkie marki mają tylko i wyłącznie swoje hurtownie słodyczy i raczej nie sprzedają towaru pośrednikom. To oczywiście zawęża nam ofertę, co trzeba wziąć pod uwagę.