Słodkie upominki


Ciężko dziś wyobrazić sobie szkolenie, targi, prezentację czy konferencję bez sięgnięcia po mały, słodki upominek jakim jest krówka, karmelek czy pralinka. Nasza miłość do słodyczy sprawia, że personalizowane cukierki czy czekoladki są tą formą reklamy i promocji, która nigdy nam się nie znudzi nie wywoła u nas rozdrażnienia, tak jak ma to miejsce w przypadku reklam telewizyjnych czy banerów, którymi często jest bombardowane całe miasto. Jako klienci i konsumenci kochamy tę formę reklamy.

Dlaczego warto mieć w ofercie słodycze reklamowe?

Cukierki personalizowane z logo firmy to relatywnie bardzo mały wydatek o dużej skuteczności działania. Stanowi on uzupełnienie promocji firmy w trakcie trwania różnych eventów czy innych spotkań biznesowych. To nienachalna forma promocji, która zawsze spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród klientów.

Jakie słodycze wybrać?

W ofercie dostawców słodyczy znajdziemy setki propozycji: od klasycznych i wszystkim znanych smaków takich słodkości jak: cukierki krówki, karmelki, irysy, toffi czy galaretki w czekoladzie, aż po wyszukane praliny z różnymi odmianami czekolady czy cukierki wypełnione musem z egzotycznych owoców. Coraz częściej spotykamy wyrafinowane połączenia smaków (słony ze słodkim), które otwierają nowy rozdział w kategorii słodkich upominków. Możliwości jest wiele, jednak zadbajmy o to, aby mieć w ofercie klasyczne, tradycyjne cukierki personalizowane i czekoladki, które, u praktycznie każdego klienta, wywołają uśmiech na twarzy i przywołają wspomnienia z dzieciństwa: cukierki krówki, irysy, cukierki kawowe, galaretki z cukrem lub czekoladą czy cukierki toffi. Ten zestaw to absolutny must have naszej słodkiej oferty.

Sprawdzony dostawca słodyczy

Producent słodyczy jest ważnym ogniwem we wdrażaniu oferty na personalizowane słodkie upominki. Na nim spoczywa odpowiedzialność za świeżość cukierków i czekoladek oraz ich jakość. Jako konsumenci jesteśmy coraz bardziej świadomi różnych zagrożeń dla naszego zdrowia, dlatego coraz częściej weryfikujemy skład produktów, czytamy etykiety i sprawdzamy poziom barwników i konserwantów. Zadbajmy więc o to, aby nasz producent słodyczy spełniał rosnące oczekiwania klientów i dostarczał słodkie upominki o naturalnym składzie i niebanalnym smaku.