Opakowania reklamowe – o czym warto pamiętać?


Pudełka reklamowe stosowane są do przechowywania różnego typu produktów. Można w nich umieścić zarówno słodycze, jak i gadżety, kosmetyki, czy też biżuterię. Możliwości jest wiele, a wszystko zależy wyłącznie od indywidualnych potrzeb. Profesjonalny producent pudełek powinien oferować kompleksowe projektowanie opakowań. Jest to niezwykle istotne, aby przed procesem produkcji otrzymać wizualizację projektu. Jest to czas, kiedy można wnieść wszelkie poprawki oraz modyfikację. Kartony reklamowe mają bardzo duże znaczenie. Są nie tylko praktyczną formą opakowania, ale również elementem dekoracyjnym i promocyjnym. Na co zwrócić uwagę podczas zamówienia?

Po pierwsze jakość

Torebki reklamowe powinny być nie tyko trwałe, ale również ciekawe i atrakcyjne wizualnie. To, w jaki sposób zostanie wykończone opakowanie jest bardzo istotne. Liczy się każdy, nawet najmniejszy szczegół. Należy pamiętać, że liczy się również jakość i estetyka nadruku.

Torebki reklamowe posiadające nadruki cieszą się rosnącym zainteresowaniem. Po pierwszy prezentują się one wyjątkowo elegancko i efektownie. Dzięki temu każe pudełko reklamowe będzie wyglądać luksusowo i stylowo. Warto również wspomnieć, że hot printy są ponadprzeciętnie wytrzymałe oraz odporne na ścieranie. Mogłoby się wydawać, że w przypadku opakowań nie ma to większego znaczenia, ale nic bardziej mylnego.

Wiele osób zatrzymuje ciekawe torebki reklamowe do przechowywania różnego typu drobiazgów. Dobrze jest, jeśli nadruk pozostanie w perfekcyjnym stanie, jak najdłużej.

Jak zaprojektować pudełko reklamowe?

Dobry producent pudełek wykonuje projekty od A do Z, jednak należy pamiętać, aby przekazać mu wszystkie oczekiwania i wymagania. Należy również dostarczyć logo, czy też grafikę, która ma znajdować się na opakowaniu. Tutaj może zaczynać się problem.

Wiele osób ma problem z tym, co tak naprawdę powinno znaleźć się na kartonie reklamowym. Oprócz logo, czy też sloganu, można umieścić na nim dowolne elementy, które będą pozytywnie wpływać na wizerunek marki. Nie warto jednak z tym przesadzać. Natłok wzorów, barw, zdjęć, czy też haseł może działać zniechęcająco. Sprawdza się tutaj złota zasada – „mniej znaczy więcej”. Promocja nie powinna być nachalna i zbyt krzykliwa. Warto również pamiętać, że opakowania posiadają zwykle różne powierzchnie. Na małym pudełku nie zmieści się zbyt wiele elementów. Istotnym jest, aby zachować spójność. Dobrą opcją jest produkcja identycznie wyglądających kartonów reklamowych w kilku różnych rozmiarach.