Różnego rodzaju słodkości już od wielu lat sprawdzają się w roli skutecznych gadżetów reklamowych. Wykorzystaj to! Stwórz swoje własne krówka cukierki, a następnie wręczaj je kontrahentom na ważnych spotkaniach, oferuj klientom w ramach darmowego gratisu lub obdarzaj nimi wszystkich chętnych, biorąc udział w różnych wydarzeniach branżowych.
Gdzie złożyć zamówienie na krówki?
Niekoniecznie w cukierni. Powinieneś raczej zgłosić się do firmy wyspecjalizowanej w tworzeniu słodyczy reklamowych, która będzie takim połączeniem firmy marketingowej i pracowni cukierniczej.
Prawie każdy Krówki producent ma na swojej stronie szczegółowo rozpisaną ofertę usług. Zawsze możesz też do takiego producenta po prostu napisać, aby opowiedzieć mu o swoich indywidualnych potrzebach i sprawdzić, czy on zdoła je spełnić (a jeśli tak – to w jaki sposób to zrobi).
Ile krówek zamówić?
Na początek – niewiele. Nie ma sensu inwestować w ich większą ilość, dopóki się ich nie sprawdzi, bo to zresztą zawsze można będzie jeszcze zrobić. Zwróć uwagę, że na jeden kilogram słodyczy przypada zwykle ok. sześćdziesiąt cukierków. Opakowania mają natomiast różne gramatury. Najczęściej kupowane są te trzykilogramowe oraz pięciokilogramowe.
Jaka jest data ważności cukierków?
Jeżeli spojrzysz na cukierki z marketów, zobaczysz, że mają one bardzo długi, bo często nawet ośmiomiesięczny (a przynajmniej sześciomiesięczny) termin przydatności do spożycia. Słodycze na zamówienie zazwyczaj nie mają jednak konserwantów, dlatego ich termin przydatności do spożycia logicznie rzecz biorąc musi być krótszy.
Średnio wynosi on zatem jakieś trzy miesiące. Jest to jednak dobra informacja. Oznacza bowiem, że krówki producent oparł swój cukierniczy wyrób na naturalnych składnikach, odpuszczając sobie dodatek konserwantów.
W co opakować krówki?
To akurat jedna z ważniejszych kwestii, w przypadku gdy cukierki mają być wykorzystane jako narzędzie reklamowe. Aby tę rolę rzeczywiście przyjęły, należy wykonać dla nich odpowiednią etykietę, dbając i o jej estetykę, i o powiązanie jej z marką, i o jej charakter reklamowy. Krówka cukierki mają reprezentować twoją firmę. W tym celu możesz umieścić na ich papierze swoje logo albo obrazek, który z tą firmą będzie się kojarzyć.