Mało osób nie lubi słodyczy. Jednak nawet najzagorzalsi przeciwnicy cukru i cukierków dają się zwykle skusić na zjedzenie tradycyjnej krówki. Ten mleczny cukierek wyprzedza także czekoladki. Dlatego warto wykorzystać go w reklamie.
Krówki w reklamie
Cukierki jako poczęstunek dla klientów są znane od lat. Ale od niedawna prawdziwym hitem stały się cukierki reklamowe. Cóż to jest takiego. To nic innego, jak cukierki, które są opakowane w specjalnie zaprojektowane opakowania. Na papierku czy folii (polecamy papier ze względów ekologicznych) można nadrukować zarówno logo firmy, jak i okolicznościowe teksty czy grafiki. Dzięki temu każdy cukierek stanie się niejako wizytówką firmy, na dodatek bardzo smaczną. To oczywiście będzie rodziło bardzo pozytywne skojarzenia i pozwoli lepiej zapamiętać firmę.
Gdzie je wykorzystywać
Krówki okolicznościowe można wykorzystywać w bardzo wielu sytuacjach. Przede wszystkim cukierki reklamowe doskonale sprawdzają się na wszelkich konferencjach, wystawach czy targach. Wtedy są wizytówką firmy. Ale krówki okolicznościowe można też wykorzystać jako doskonały upominek. Wtedy reklamowe cukierki należy opakować w eleganckie opakowanie. Może to być pudełko z logo firmy lub piękna papierowa torba. Stosowanie papieru do opakowań będzie dodatkowo dobrze świadczyć o firmie, podkreślając jej dbałość o środowisko.
Jak wybrać najlepsze firmowe krówki
Znalezienie zakładu, który robi dobre krówki nie jest zbyt trudne. Wpisanie w wyszukiwarce frazy „cukierki reklamowe cennik” pozwoli na szybkie jego znalezienie. Ale krówka krówce nie równa. Cukierki reklamowe cennik mogą mieć różną jakość. Trzeba zwrócić też uwagę na ich świeżość. Warto zwrócić uwagę na niewielkie zakłady, które produkują krówki reklamowe na zamówienie. Zwykle stosują one tradycyjną recepturę, dzięki czemu słodycze mają niepowtarzalny, doskonały smak. Kolejną sprawą jest opakowanie. Ponieważ cukierki nie są zbyt duże, a umieszczona na opakowaniu grafika musi być czytelna, trzeba zaprojektować ją tak, aby przekazywała najważniejsze dla firmy treści. Warto więc wykonanie projektu opakowania zlecić dobremu grafikowi lub firmie, która się w tym specjalizuje. Wtedy będziemy mieć pewność, że dostaniemy opakowanie, które zostanie dobrze zapamiętane przez potencjalnych klientów.Prezesi firm oraz specjaliści od reklamy powinni więc zwrócić szczególną uwagę na reklamowe słodycze, jako tanią i efektywną reklamę.